25 bestaan henk

Feestavond ter ere van het 25-jarig bestaan

Zoals menig Grijpskerker niet bekend is dat de badminton vereniging afgelopen zomer 25 jaar bestond. Dit heuglijke feit heeft de vereniging niet zomaar voorbij willen laten gaan en hebben na de vakantie besloten om voor de jeugd en de senioren wat te gaan organiseren. Ellie Mollema en Ubbo Ellens hebben als feestcommissie de taak op zich genomen om te kijken wat er gedaan kan worden.
Uiteindelijk is er beslist dat we voor de senioren het feest gingen vieren op 24 november bij Balk in Zuidhorn met een warm en koud buffet en de mogelijkheid voor het kegelen en oud Hollandse spelletjes.
Een 15tal leden hadden zich opgegeven en hebben zich het buffet goed laten smaken en daarna op gezellige en ontspannen manier gekegeld en gesjoeld. Om 10 uur was het einde van het feest en iedereen ging naar huis met de mededeling dat het een leuke avond was.

Aan de jeugd is gevraagd wat zij graag wilden doen om dit te vieren.Uiteindelijk is besloten naar Piccadillie in Groningen te gaan. Hier gingen zij op 1 december heen om te laser-gamen en te bowlen en tussentijds een patatje te eten en iets te drinken.

Om 21.30 gingen wij na een geslaagde avond huiswaards.